Гарантія і повернення
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Назад/обмін товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Якщо продукт не підійшов за технічними характеристиками або параметрами, його можна буде уникнути.
- Товар повинен мати певні якості (не був у використанні, зберігши товарний вигляд, цілісність упаковки).
- Продавець оплачує повернення товару.
- Повернення/обмін товару з інших причин оплачуються клієнтом.
ТОВАРИ НЕ НАЛЕЖАТЬ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЮ
- Час повернення товару пройшов (14 днів з моменту отримання вас товару).
- Товар був у використанні, відсутній товарний вигляд, порушена цілісність упаковки.
- Під час перевірки товару були виявлені докази того, що вони намагалися робити розтин, ремонтувати його.
- Відсутній документ, який підтверджує наявність товарів, гарантійного талону або повної комплектації товару.
ЩОБ ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ
❑ Написати менеджеру магазину на пошту magazin.sanpid@gmail.com повідомлення з позначкою ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІН. Вкажіть номер замовлення/чека, причину повернення, дату покупки, якщо потрібна фотографія. Після отримання повідомлення з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей повернення.
❑ Товар Покупець посилає нам фонову службу доставки нової пошти за адресою: Україна, г.Львів, відділення No37, отримувач Підлужний Олег Ярославович.
✔ Після отримання нас посилки і перевірки її стану, гроші будуть повернені протягом 5-ти робочих днів на реквізити Покупця.
НА ВСЮ ПРОДУКЦІЮ ПОШИРЮЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ:
✔ Від виробника.
✔ Від Інтернет магазину (за виняткових обставин).
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ:
✔ Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, який ви бачите у супровідних документах (інструкції).
✔ Наявність механічних чи інших ушкоджень (починання рідини, потрапляння всередину приладу чужих предметів тощо), які виникли через недбале використання покупцем або третьою особою.
✔ Некваліфіковані ремонти або несанкціоновані виробники конструктивних або схемних змін.
✔ Коли порушується норм харчування, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем газо- і водопостачання.
✔ Неправильна інсталяція та з’ єднання виробів.
✔ Інші заходи, передбачені законодавством і гарантійним талоном техніки споживача.