Гарантія і повернення
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Повернення/обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Обмін/повернення можливий, якщо товар не підійшов за технічними характеристиками або параметрами.
- Товар має бути належної якості (не був у використанні, збережено товарний вигляд, цілісність упаковки).
- Витрати з транспортування повернення бракованого товару оплачуються Продавцем.
- Повернення/обмін товару з інших причин оплачуються Покупцем.
ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЮ
- Термін повернення товару минув (14 днів з моменту отримання Вами товару).
- Товар був у використанні, відсутній товарний вигляд, порушена цілісність упаковки.
- Під час перевірки товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розкриття, ремонту.
- Відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1️⃣ Написати менеджеру магазину на пошту magazin.sanpid@gmail.com повідомлення з позначкою ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІН. Вказати в листі номер замовлення/чека, причину повернення, дату покупки, якщо необхідно фото. Після отримання повідомлення, з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей повернення
2️⃣ Товар Покупець відправляє нам службою доставки Нова пошта за адресою: Україна, м.Львів, відділення №37, одержувач Підлужний Олег Ярославович.
3️⃣ Після отримання нами посилки та перевірки її стану, грошові кошти будуть повернуті протягом 5-ти робочих днів на реквізити Покупця.
НА ВСЮ ПРОДУКЦІЮ ПОШИРЮЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ:
✔ Від виробника.
✔ Від інтернет магазину (у виняткових випадках).
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ
1️⃣ Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції).
2️⃣ Наявність механічних або інших пошкоджень (вплив рідини, потрапляння всередину приладу сторонніх предметів тощо), що виникли внаслідок недбалого використання покупцем або третіми особами.
3️⃣ Некваліфікованого ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін.
4️⃣ У разі відхилення норм живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем газо- і водопостачання.
5️⃣ Неправильного встановлення та підключення виробу.
6️⃣ В інших випадках, передбачених чинним законодавством і гарантійним талоном техніки споживача.