Гарантія і повернення
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Повернення/обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Обмін/повернення можливий, якщо товар не підійшов за технічними характеристиками або параметрами.
- Товар має бути належної якості (не був у використанні, збережено товарний вигляд, цілісність упаковки).
- Витрати з транспортування повернення бракованого товару оплачуються Продавцем.
- Повернення/обмін товару з інших причин оплачуються Покупцем.
ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЮ
- Термін повернення товару минув (14 днів з моменту отримання Вами товару).
- Товар був у використанні, відсутній товарний вигляд, порушена цілісність упаковки.
- Під час перевірки товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розкриття, ремонту.
- Відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
❶ Написати менеджеру магазину на пошту magazin.sanpid@gmail.com повідомлення з позначкою ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІН. Вказати в листі номер замовлення/чека, причину повернення, дату покупки, якщо необхідно фото. Після отримання повідомлення, з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей повернення
❷ Товар Покупець відправляє нам службою доставки Нова пошта за адресою: Україна, м.Львів, відділення №37, одержувач Підлужний Олег Ярославович.
❸ Після отримання нами посилки та перевірки її стану, грошові кошти будуть повернуті протягом 5-ти робочих днів на реквізити Покупця.
НА ВСЮ ПРОДУКЦІЮ ПОШИРЮЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ:
✔ Від виробника.
✔ Від інтернет магазину (у виняткових випадках).
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ
❶ Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції).
❷ Наявність механічних або інших пошкоджень (вплив рідини, потрапляння всередину приладу сторонніх предметів тощо), що виникли внаслідок недбалого використання покупцем або третіми особами.
❸ Некваліфікованого ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін.
❹ У разі відхилення норм живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем газо- і водопостачання.
❺ Неправильного встановлення та підключення виробу.
❻ В інших випадках, передбачених чинним законодавством і гарантійним талоном техніки споживача.